Followers

Sunday, October 23, 2011

PRE-KONVO.

hari ini ibu ayah dengan adik beradik gua datang melawat gua dekat melaka nih.
pada masa yang sama. uni gua tengah pesta konvo. gua pun bawak la family gua pergi usha pe yang best kat sana.
dalam masa yang sama gua bawak la ibu ayah gua kat kedai2 bunga teddy bear.. sebab gua rasa elok jugak dorang survey harga bunga teddy besar mana yang gua nak tahun depan.

ha. kira nak kasi gambaran dekat dorang keadaan macam mana dorang nak tempuh waktu gua konvo nanti.
gua dah tunjuk jalan. mana parking startegik. waktu bila bunga tengah sale. 

ibu pun dah siap boleh berangan nak setting baju apa nak pakai.

bagus gila family gua. bersiap setahun awal. 

tu maksud gua pre konvo. 

kepada semua senior gua yang grad hari ni dan semalam. tahniah dari gua. gua doakan semuanya berjaya dan mendapat keredhaan Allah. :)


bukan wedding ja ada pre wedding.. 

p/s : gua baca entri lu  sebanyak 6 kali tanpa jemu. kali ke 7 gua terpaksa tutup tab sebab gua takut gua mimpi entri lu plak. muahaha..  " hati kita Allah yang pegang " gua ingat ayat ni sampai bila2. :)

1 comment:

Unknown said...

demam konvo menghujani malaysia. hehek

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!