Followers

Sunday, April 17, 2011

JIKA ADA KAWAN YANG LIAT BAYAR HUTANG. SILA LAYANGKAN SURAT INI.

                                                                                                                      Minah binti Abdullah,
                                                                                                                      No   3 jalan depan,
                                                                                                                      Pusing belakang 3 tapak,
                                                                                                                      202020 Kuala  Sememeh.
                                                                                                                      17 April 2011

Ke hadapan saudara Usop semoga sihat selalu.

Saudara,
  Saya percaya saudara masih ingat yang saudara telah meminjam sedikit wang daripada saya pada bulan yang lepas. Saudara berjanji akan menjelaskannya dalam tempoh beberapa hari sahaja. Tetapi sekarang telah hampir sebulan lamanya.

  Terlebih dahulu saya memohon maaf memberitahu saudara bahawa saya sangat berharap  agar saudara menjelaskan dengan seberapa segera yang boleh kerana saya sangat memerlukannya.

  Saya harap saudara janganlah berkecil hati atas surat saya ini. Terima kasih.

                                                                                                                         Yang benar,
                                                                                                                           minah


* kalau aku dapat surat ni mau menangis sambil seluk kocek! LOL

 

27 comments:

HAZWAN17 said...

memang zaman skrg org liat bayr hutang..time pnjam bukan main merayu-rayu

Firdani said...

i lyke..pnjam eh surat ni..:)

nazirulhazwan~ said...

bodo gile, hahaha:P
lawak lawak:P

KAMIHIDUP said...

haaaaa, style. :)

cik-terompah said...

hazwan: ko kasi ja surat nih..

firdani: dipersilakan.. nanti klu surat ni selesaikan mslh ko.. bg tau ak!!

nazirulhzwn: lawak serius nih.. haha

kami: ni kira jln terakhir .. lol

Far8 budak baik said...

hahaha surat tak ramsi siap =p

hentakbelipat said...

kahkah ok gua nk print screen surat ni

pena rozie said...

ha...ha...ha... good idea.

Cik Yana said...

Masalahnya yang tukang beri hutang tu pun kadang-kadang tak sanggup nak mintak camtu. Hehehe~

Lots of Love,
Cik Yana

cik-terompah said...

far8: hehehe.. klu rasmi kang.. die ckp ak perli lebih..

hentakbelipat: tarak hal.. lu ambik tampal kat dinding pun x kesah punya..

pena: hahahaa.. buat tau..

cik yana: jiwa kene kental..

HAJAR hasan said...

ceh! siap surat bagi. teehee~ asalkan takde cat merah lah ye. ;)

Dea said...

haha..kalo la blh wat cmtu..:P

Scarlett O'Hara said...

Kena pos ke selit bawah pintu je ni?Kreatif!Kreatif!

cik bunga bukan name sebenar said...

serba salah nak mintak orang yg berhutang pastu buat2 lupa,,tambahan lagi dia kawan kita,,cara ni bagus pakai surat je..wahaha

cik-terompah said...

hajar: tu ah long tuh.. jgn beb..

dea: cer try..

scarlett: 22 bole buat kot.. selit dlm buku nmpak lebih style .. mesti die ingt surt cnta ke pe...

cik bunga: tu la kita kene set mind.. sbgai kwn kita x leh nak lembut sgt,,, terutama bab nih.. huahaua

diana said...

hutang tetap kena bayar..
pandai hutang pandai la bayar..
hehhe

liyana izzati said...

hahahaha. okay2. mungkin berkesan kot kalau guna cara ni.

msredcheesecake said...

hi cik terompah

cer tengok cer tengok...

http://msredcheesecake.blogspot.com/2011/04/saya-nak-jadi-bloglist-simanis.html

loveta hady said...

nak copy surat nihh,,nk maen pekena2 manusia yg senang dibuli, teehee. mmiahahahhaa.

nurfarah nadiah said...

dah pos ke belum surat ni?? hehe

LadyBird said...

tu la kan.. time pinjam senang jer.. time nak bayar punyela liat :P..

aisya said...

hahaha.. lawak.. nk try la gune surat ni.. =)

cik-terompah said...

diana: betul2!!

liyana: klu berkesan bg tau au..

msrechessecake: ohh

loveta: bole2.. sila..

nurfarah: tgh cr stem.. lol

ladybird: betul2..

aisya: klu berjaya cam bese.. roger!!

A'IM said...

haha...wat surat tu pastu tag gambar tu kat fb

jedi said...

kekekek...sape la tulis surat cenggitu..

Alwani Raihan said...

Waahhh mekasih atas surat ni. Tak payah sesusah nak selak buku karangan carik surat kiriman tak rasmi haha

cik-terompah said...

aim: x mo. heh

jedi: sapa pun bole,,

alwani: haha.. klu kasi kat cikgu mau haru ja..

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!