Followers

Thursday, April 21, 2011

Germs across the seas can be seen, but elephants in front of the eyes are not seen"






lu paham maksud dia?


maksud dia.. benda depan mata boleh kita tak perasan padahal benda yang nun jauh yang takda kene mengena dengan kita pun kita tau..


so nak dikaitkan cerita.. hari nih pepatah atas tu memang ketepek ja kena dekat aku.


tapi aku rasa tak pa lah.. mungkin Tuhan saja nak tutup mata aku.. otak aku tuk fikir benda nih. 
papapun.. walau apa pun orang nak buat. nak sorok ke pe. aku tak kesah.. aku tau.. benda semua mesti ada reason. 


nampak berhemah tolak ansur tak aku? lol
padahal hati nih.. dah macam kuali penuh minyak panas. tinggal nak masukkan tepung tuk wat cucuq ja. lol


pesan *no hard feeling.

2 comments:

Nurfatimah Jalilah said...

ketepek kene kat ko ek Pika???
padan muke hang!!haha..ade sebab nape Allah x bagi ko nmpak the germs besides you..ade hikmahnye!!

cik-terompah said...

memang ada hikmah yaya.. :)

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!