Followers

Thursday, April 7, 2011

apa faktor seseorang tu senyum sengsorang?



depan laptop senyum.

nak masuk toilet senyum

tengok buku electric eletronic yang kronik tu pun bole senyum..

depan henset lagilah senyum ..
bila tanya ..
"message dengan sapa oit?"
"xde pape la.. "
ciss..

terlebih hormon ke pe?

mengapakah??

gila?
mabuk?

 atau

berangan?

cinta? wow!!


aku nak tanya lagi la kat ZATY!!

7 comments:

Anonymous said...

senyum kan boleh awet muda cik terompah sebab tu sahabat awak senyum

storyfromme said...

cinta je mampu membuatkan seseorang tersenyum dengan ikhlas.

KAMIHIDUP said...

senyum sebab ade benda indahlah to. :)

neslO_ais said...

"senyum..tak perlu kata apa2" hehe..

tats y they said "nothing" when questioned :D

kpah k-poh said...

Mcm lirik lagu tu..."senyum..tak perlu kata apa-apa..."

Scarlett O'Hara said...

Baru semalam senyum + gelak sorang2 baca entry kak pah pasal pai dan pau dgn abg terror.

Alwani Raihan said...

Senyum sebab.. rasa diri sendiri handsome plus lawa ayu gila

Senyum sebab.. jaga muka biar awet muda

Senyum sebab.. apa guna mulut kalau taknak senyum? HAHA

Senyum.. tak perlu kata apa-apa :)

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!