Followers

Saturday, January 30, 2010

sabtu punya story

pagi-pagi sabtu yang selalu yer memang sesuai tuk aku dengan yang len untuk tido,,, bukan pe time ni la untuk kitaorg nak rest badan.,.. tapi apa kan daya kitaorang kene g komplex sukan..
de perlawanan volleyball... pegh ....
memang comman la duk hostel mesti de aktivity tpi... aku still x pueh ati,,, da la dipaksa pastu kalau jadi pemain kene byr rm3.60... (duit makan)... macam la utem ni miskin,,,, x phm aku,,, pastu penonton yang kepanasan jadi tokag sorak x disediakan makanan... mne la x hangin satu bdn..lg 1... bas hanya disediakan kul 6 ptg shj!!!!! bengangXXXX... naseb baek si ewei de,,, ;) and...
naseb baik team gue dpt no 2... kire orait la 2,,,,
ptg pulok nk dijadikan cerita... aku ngn dak2 ni,.,.,, leh gi shopping .... dengar sale punye hal... 80% 2... mane x menanah telinge dengarkn???
at last.,,, aku dpt 2 helai baju,,, hrga,,, rm10/sepsg... bukan cekai punye au,,, branded siot... pueh ati den....

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!