Followers

Monday, January 11, 2010

abang penjual tiket bas yang bermuka kerek!!

hari ini aku pergi beli tiket sebab sabtu ni aku nak balik... causin aku nak kahwin... zaty follow sekali...aku mintak tolong awie hantarkan... sampai sana aku terus la pergi beli... tanya la bila bas terakhir ... muka yer tanpa senyum (kerek gila) jawab la
'kul 7.30 mlm'
so aku cakap la nak 2 tiket...time tu dia tengah type la kat pc depan mata dia tu.. tiba-tiba aku teringat yang aku lupa nak cakap yang aku nak tiket tu hari jumaat... kira aku pon salah juga la... tapi aku dah minta maaf dah... dia pon dengan muka tak puas hati koyak kan tiket yang tadi dia buat tu dan ganti yang hari jumaat punya... pastu main lempar jer kat aku...
mane tak tensen yer...
adoi adakah ini wajah rakyat malaysia yang dibanggakan itu??? dah la kawasan melaka ini kawasan pelancongan.. kalau la semua orang macam ni.. makin kurang la pelancong datang kat malaysia ni.. aku harap hanya dia sorang jer perangai camtu...


dadada.....

p.s: hari ni ibu tunggu dpn pc nk chatg ngn aku... tp aku balik lambt.. so x dpt...
bu... sory...

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!