Followers

Wednesday, July 21, 2010

simpan dalam hati

aku serius tak suka orang cakap belakang aku.. dah la mengata secara belakang lepas tu aku dapat lak tau dari orang lain.. kan tak sedap tuh.. depan orang boleh la kata aku tak kesah.. tapi serius dalam hati ku nih hanya tuhan jer tau...
aku tau bukan semua orang boleh accept kita nih macam mana,.. mesti ada yang tak perkenan..
tapi apa salahnya cakap kat depan2.. kurang2 kita dengar sendiri dari mulut ko sendiri.. kat situ boleh la kita tahu apa yang sebenarnya ko tak puas hati..
satu kelemahan bila ko story cerita ketidakpuasan dan ketidakperkenan ko pada seseorang pada orang lain ialah bila orang lain tuh cerita balik dekat orang yang ko story tuh...
kan padan muka ko tuh.... serius aku tak da apa2 masalah dengan en mamat nih.. dia ok jer bagi aku...

terasa nak kasi fire jer..

mamat nih bodoh benar cerita dekat kawan aku... sangat bodoh betul... tapi aku terima.. sebab aku tau kekadang aku tak boleh elak untuk menjadi gedik,mengada,poyo, dan segala negatif lah.. bila nak sampai mode gedik.. oh.. aku akan bertukar la jadi gediks2 gitu.. tapi kekadang kita tak sedar pun kita dah "terlebih suudah"
simpan dalam hati.. oh.. sangat sakit...tapi aku tak boleh nak elak untuk simpan dalam hati.. teringin giler nak jadi macam gadis2 lain bile kene gini tuk nangis2...(T T) tapi aku tak boleh .... kelemahan aku.. susah nak keluar air mata.. tapi sekali dah keluar susah pulak nak berhenti.. tersedu2.. yaksss..

iklan sat...


disebabkan semalam aku dah belajar terapi penafasan.. kira nih boleh  jadi terapi aku disamping duduk di tikar sembahyang sambil muhasabah diri...
lega giler.. korang patut cuba..

terompah: kepada cik pika ... len kali kawal diri tuh..jangan nak gedik bena... kang jadi mcm kat skola dulu.. orang tak boleh accept ko sebab ko budak kl...nih kes lak sebab ko gedik ala manja2 gitu.. kang ada lak statement.."biasalah dak kl..".. sian orang2 yang duk kl..baik ko belajar cara budak2 kampung camne nak jadi pemalu.pendiam.. baru leh masuk pencarian gadis melayu..hahahha



pika: ok padan muka aku...aku tak perasan pun aku gedik ala2 manja gitu... tapi cik terompah.. ko ingat budak kampung tuh baik sangat ke?? pemalu.. pendiam... ko ingat suma baik ke?? dunia sekarang dah tak boleh nak judge orang melalui perangai depan kita jer.. serius!!! aku pun dah tertipu dengan sikap orang gitu..

terompah: nih entri yang ke 222... asal ha.. aku suka tulis cerita not feeling well nih.. padahal aku patut gumbira pasal aku dah menaip 222 entri sepanjang aku berbelog nih!!
korang nak usha tak entri ke 111???

nah hambik ko!!

time entri 111 pon.. cerita not feeling well gak.. jangan lah time 333 nantio cerita gitu2 gak... sedih la gitu..

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!