Followers

Tuesday, July 13, 2010

hari pertama aku bergelar senior..

wahhhh..... tajuk entri aku bapak la macam haram kan.. aku bukan nak poyo haram jadah tapi tu la.. time aku jadi junior dulu takde la kene buli macam pagi tadi dengan master senior.. aduss.. aku rasa macam nak picit jer jerawat batu mamat tuh.,., haiyakkkkkk!!!!

kisah bermula di suatu pagi yang tidak nyaman langsung....  kitorang dalam perjalanan nak gi kelas.. kitorang yang kononnya nak memendekkan perjalanan gi la jalan atas rumput...

tetiba de mamat nih gi jerit.,..
"dik!!!! jangan pijak rumput tuh..."

bile lalu depan beliau pulok!!
"eh bagi la salam kat senior nih... hormat sikit.."

pehhhh... bajet pulok...

tetiba ada pulak yang bersuara..
"eh korang nih budak baru ke?"

aduss.. aku macam nak jerit jer..
"wehhh... kami dah tahun 2 la ngok!!!"


ok... sepanjang aku lepak kat fasa b nih xde lak signbord jangan pijak rumput kat situ...


so.. pe masalah yer,... ???

hahahha... punya lah poyo mamat tuh..  best sangat ke jadi "senior"??

pika: kepada mereka2 yang bertahun satu pada tahun nih... aku ank korang jangan gatal2 panggil aku AKAK!!! sebab aku muda lagi.. sekian...

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!