Followers

Monday, July 26, 2010

malaysia tewaskan korea..

ok.. jujurnya aku tak tengok pun bole time malaysia lawan korean nih.. almaklumlah duk asrama yang tak disediakan tv di setiap umah.. kalau nak tengok jugak kene la turun bawah..kat bilik istirehat,, oh.. rajinlah pulak nur shafiqa nih nak turun dari tingkat 5 ke bawah semata nak tengok tv... kalau nak pi makan.. boleh cayalah gak kan..

so.. sebabkan aku teruja malaysia menang.. aku dengan suka hati buat entri nih.. walaupun aku tak tau camne dorang main.. tapi menang tetap menang.. dan aku support dorang!! yaeh...
pix_middle
2020 masuk world cup?? de bran??

hahahha...
beb.. kalau malaysia masuk worldcup.. x yah susah2 kita nak beli baju negara lain.. pakai jersi malaysia sudah kan.. xyah gaduh2 nak sokong sape.. tul x??

BACA FULL


ok malas nak cite banyak..sebab esok aku baru diberitau.. esok de quiz DINAMIK!! dan math kejut aku still x abis lagi.. dan aku nak tido!!!

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!