Followers

Saturday, July 2, 2011

Tau tak buat keputusan itu susah? payah?




dah la nak buat keputusan tuh boleh kira azab. nak laksanakan keputusan yang dibuat. belum tentu boleh . nak dapat hasil dari keputusan yang dibuat apatah lagi kan.

waktu ni la datangnya lah migran . sakit kepala. nak demam. time ni jugak lah nak menung panjang.

cuba bayang kan aje. bila keputusan yang kita ambil tuh salah. apa jadi pada hasil keputusan kita tu? celaru kan?

pesan aku. kalau nak buat keputusan. tak kira keputusan tuh kecil atau besar. janji kita perlu ambil keputusan sama ada YA atau TIDAK. kita perlu fikir sedalam nya. tanya hati kecil . senaraikan kebaikkan dan keburukkan kalau kita ambil keputusan itu. jangan nak fikir kebaikkan nya. keburukkan itu jugak penting woh.

boleh?

*pening. :)

5 comments:

kpah k-poh said...

belum buat keputusan lagi...baca entry ni pun dah pening..!!!! heee..

♥ Nurhusna Syabani Hamzah ♥ said...

yeahhh :) betul2 kene buat keputusan elok2 . tak kesah lah bnda kecil atau tak kann:) susah2 nak buat keputusan nie ,

Rafidah Farhana said...

Betul.betul.betul.

Yang terbaik buat timbang tara baik buruk keputusan.

Tapi itu pun pening jugak. Isk isk isk T_T

ARNaBS said...

mmg sush nk wt kputusan..migrain dh dtg! grrrr~~

cik-terompah said...

kpah k-poh : kak.. saya pun tgh pening.. heheh

♥ Nurhusna Syabani Hamzah ♥ :kena fikir sedalam nya. gud luck!! haha

Rafidah Farhana : tu pasal la kita kene relax. bru lah otak boleh jalan..

ARNaBS : oh.. sila bawak tido klu migrain..

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!