Followers

Thursday, June 30, 2011

lelaki suka perempuan jual mahal.

lelaki kata kalau perempuan jual mahal. baru lah ada trill nak mengorat. baru lah rasa cabaran nak memikat. sebab ikut kata orang  bila dah susah nak dapat tu. barulah rasa betul2 nak menghargai. almaklum susah nak dapat kan?


farjoy kata.





*halamak..maksud aku.. perempuan jangan mudah sangat tergoda. jangan murah sangat. baru suwitt sikit dah tangkap cintan terasa dia la bakal laki kita.

takdak kene mengene dengan hantaran papun. hoish

17 comments:

Mohd Izzar said...

tp, jgn la terlalu mahal..heheeh^^

Jasman said...

hantaran dah mahal pon nak jual mahal lg ke.haha

logorithm said...

Tak leh mahal sangat. Kena kasi diskaun sikit kalau dia dah macam tak nak beli dah. Hehe...

[13PG] Logorithm's Wordless Wednesday #4

[13SX] Jangan kau tipu aku!

[13PG] Girl Housemates from Hell!

nurdani said...

berpada2 bila jual mahal takut terlebih harga. hehe.
yeah,memang jual mahal ni perlu untuk wanita tanda dia ada maruah dan menguji kesabaran lelaki tu

cik-terompah said...

bila lelaki dah bersuara.. auuuu

Korean Teacher said...

Hey nice post^^. Feel free to learn Korean at our blog. Check out our latest post : Questions Structure

KAMIHIDUP said...

semahal mana pun, pasti ada yang termakan hasutan syaitan.

Radsmil Nasir said...

Haizzzzz,, bkn mhl ka xmhl..yg pnting jga maruah diri...hik3 ^^

Wanie said...

jangan jual mahal sangat..
kang melepas..hehe

syrupmasin said...

haha..betol2..pompuan jgn cepat tergode :D

Amiirah-Cassan said...

serius lelaki suka ? selalu nya diorang terus chawww he , hehehe

DAPAT APA DARI BLOGGING???

ooh said...

jangan mahal sangat..nanti yang nak beli tu lari..hehhe :)

Myboiler said...

terompah dah broken tak nak tukar ke... he..he..

Kotak Mancis / S_Basri said...

semua nak mahal... lama2 membujang la sampai ke tua... heheheheee... botak kepala pon xpasti boleh bayar yang mahal2 tu semua...


( jom lawat )

apik pehe said...

hahaha..suke2..

Rafidah Farhana said...

Yeke ?
Saya pernah dengar lelaki cakap "jual mahal la, nnt tak ada siapa nak.."

Erk?

cik-terompah said...

chill semua. hehe.. yang penting jodoh tuh kita yang berusaha cari. mahal tak mahal bergantung pada diri sndr. haha

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!