Followers

Sunday, June 26, 2011

lebih sudu dari kuah? paham maksud dia?

ikut pahaman aku. ibarat "terover"

bagi aku. tak patut kita atau sesapa ja lah kat muka bumi nih ada sifat terlebih kuah. aku tak rasa sifat nih boleh mendatangkan sifat positive. 
ibarat isteri jadi queen control? bagus ka? dah sah2 dalam islam , isteri perlu taat pada suami , dan sebagai seorang suami , mereka perlu membimbing isteri bukan dibimbing.

tu contoh.

aku nak jugak cari contoh yang senang faham pasal peribahasa nih. senang zaman sekarang nih. google je. 


hah? mendapat ko...

macam2 contoh aku dapat.
ada pasal rosmah lah.
pasal ajk PIBG sekolah.
pasal artis dengan pengurus. 
 *OMD !!!


ps: ada jugak yang rindu kat cik terompah.. auu.. *blusing*

*>oh mak datuk. < :)

9 comments:

aleen aiden said...

aik,rosmah pon masuk isu ni jugak?keh3

Lieyly ︱ Alia said...

bru tau mksud dia :D

tengss share..

ASaDa RyutaRo said...

kalau tomyam lebih kuah, sedap jugak. tapi kalau manusia lebih kuah, mmg pelik lah..

AIMAN said...

lebih sudu ok jugak, abes cepat sket kuah tu.. ahha

Lina said...

hahaha bila google macam2 yang dapat kan

Belalang Hijau said...

ada jugak yang rindu kat belalang.. auu.. *blusing*

*>oh mak datin. <:)

Wanie said...

lemah sikit bab2 peribahasa melayu ni..hehe

cik-terompah said...

tu semua sifat negative... jangan ikut!!

Ain Alden said...

APE MAKSUD OMD!

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!