Followers

Friday, July 8, 2011

PengHasad Dengki

dengan kata singkatan nya adalah Phd.

so kawan semua. jangan suka hati nak dengki2. sebab Tuhan dah kasi kita rezeki masing2. tinggal kita je nak usaha ,kejar dan nikmatinya.

ringkasan untuk hari jumaat.




ko kenal dia? cantik tak?

jangan dengki. gadis malaysia pun cantik ma...


kahkahkahakhakah!!!!!

9 comments:

shafiqabdshukor said...

hahahahaha...
ni yg jeles ni..
hehehehe

TYNTHA LANA said...

alamak cik terompah, sapa tu?hahaha.

PHD? hasad dengki boleh bhgi dua bukan? Kalau kearah menjatuhkan org, memg tak gunalah. Tapi kalau kita dengki kearah positif, biar kekal prasaan dengki, tpi pada masa sama usaha perbaiki diri untuk jdi lbh baik dri org yg didengki tu.. lebih best kan camtu? ^_^

oh..pandainya aku cakap,hahahhaha

KeTaM_BaTu said...

tak dengki pun... :P
jom singgah dan baca entri sy. kalau suka, tinggalkan komen yer.

bukan mudah mendapatkan sesuatu

senyuman itu

fyna said...

tak suka ngan orang yang PHD.
:(

diana said...

kalau tak de hasad dengki tak de saingan la..
heheheh

ZouL said...

PHD tu perasaan hasad dengki ke penghasad dengki? hahah.poning2

Lawat ZouL di : Aku Punyer Lah!

cik-terompah said...

shafiqabdshukor : aku ingt nama ko shafiqa. ehhee..

TYNTHA LANA : ni maksud aku adalh dengki yg negative la. dengki yang busuk hati punya. so elakkan.

KeTaM_BaTu : baguih sungguh.. jgn dengki. tak baik wohhh

fyna : xde spe suka.. haha

diana : tu kalau secara positif la dear..

ZouL : tu pun bolehhhh.... :)

ubi said...

neelofa lawa..

cik-terompah said...

tu maria ozawa ubi.

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!