Followers

Sunday, October 3, 2010

pelajar utem maut digilis lori

AL FATHIAH.. diucapkan kepada keluarga Nazrin Lawela, Pelajar BMCS 09/10... semoga rohnya dicucuri rahmat...
hari kejadian tuh aku on the way balik ek kuala lumpur.. malam tu baru aku dapat berita.. tu pun melalui ayah yang cakap tadi time berita.. ada keluar pasal pelajar utem yang maut...
aku istifar.. mula bayang sorang2 kawan aku yang ada kat melaka tuh.. jangan la sorang pun terlibat.. mula pikir sapa lah yang pelajar tuh.. alih2 bila buka FB.. rupanya pelajar fakulti aku.. falkulti mekanikal.. batch ak lak tuh.. aku rasa aku selalu bertembung je dengan arwah kat makmal fasa B...
mungkin Allah lebih sayang kan arwah...

then kat Fb page FKM UTeM keluar page surat kabar pasal kejadian tuh kat METRO
REMUK... motosikal  ditunggangi mangsa. Mohd Nazrin (gambar kecil)
pesanan: kepada semua rakan2 ... sila bawak motor.. kete... dengan berhati2.. jangan pikir nak cepat je.. tak kan lari mak merah tuh... sekian...

3 comments:

Anonymous said...

mak mera mmg xlri....tp dye ttop..huhuh
al-fatihah tuk arwah...

Nobita Sensei said...

hmmm..ajal maut di tangan Allah..

cik-terompah said...

aishhh,,, ye la lupe lak fakta mak merah boleh tutup.. heheh....
sensei: al fathiah...

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!