Followers

Sunday, October 31, 2010

nur ameelia!! selamat hari jadi!!



hari ni genap la umur kawan aku 19 tahun..
jadi entri nih memang dedikasi tuk beliau lah yer...

kepada nur ameelia binti rosli
sila dengar sini baik2...

-sila makan banyak2-sebab hang kerempeng dari aku..hahha
-sila jangan study sampai terlampau lewat malam- sebab mengikut kata ong.. tidur lambat pendek umur.. hehe
-jangan nakal-nakal.. nanti kalau ko nangis sapa yang susah.. aku tak master lagi bab pujuk orang nih..
-senyum selalu sebab senyum tuh adalah salah satu senaman.. almaklum kita kan sangat tak rajin  nak gi buat hal2 senaman2 nih..

aku doakan ko...
-sentiasa dirahmati oleh Allah...
-moga apa yang ko nak selama ini akan tercapai..
-jadi anak yang solehah ~~
-tabah walau apa pun kesusahan yang ada...


malam tadi... layan pic2 nih...










apa yang kitorang makan malam tadi .. haha.. sodap!!!














sedang menunggu besday girl bersiap...













test camera dulu...














bubby~~~














kene tukar tempat last minit.. sebab dataran ayer keroh ada event lak memalam tu.. aishh..














sebenarnya time nih kami tengah kasi mie aiskrim.. al maklum.. mie hantu aiskrim.. ahha















melaka maju.. opsss.. lari tajuk.. haha














ketibaan kak dila..







besday girl~~~














kek nih nampak seakan mahal kan.. kahkahkah... mie kami ikhlas..
sebab ko suka cheese cake.. so ni le tuk ko...














ahemmmm....













make a wish!!


oh.. cukup agaknya gambar nih...
sebenarnya banyak giler gamba tuk malam tadi.. sebab aku dah tak larat nak tunggu gamba di upload.,. '
nih je la yang mampu aku tayangkan tuk besday girl...



seperti wish tuk dak2 lain....
nih yang paling penting tuk ko ingat...

SILA SAYANG AKU LEBIH...
hehehe

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!