Followers

Thursday, October 21, 2010

oh kau buat aku tersenyum

aku solat dekat surau maydin mitc tadi..
time aku tengah duduk tunggu giliran solat.. aku duduk la.. sambil melangut pandang orang lalu lalang (sungguh tak bermoral .. patut zikir ke pe .. sihhh (--")

tetiba aku tetarik dengan sorang kanak2 nih.. perempuan yang pasti sebab duk dalam surau perempuan kan..
dia comel sangat.. jalan pelan2 sambil bawak handbag kecik.. ikut je mama die..

lepas tuh mama dia berhenti kat cermin betulkan tudung..
dia pun terjongket2 tengok mama die..

lepas tuh dia cakap,,,

"macam nih la baru cantik..."

ya Allah.. cute giler time die cakap cam tuh.. kalau aku tengah sedih pun boleh senyum gelak pun boleh.. oh sungguh comel!!!!


ihsan google..
oh tak sempat nak berphoto2 ngn budak kecik comel tuh...

oh... serius dengan sebaris ayat tuh dah boleh buat aku tersenyum...
hilang sebentar tension!!! hehhehe...


oh gamba nih pun comel..

*weh... apsal letak twin babies nih...
bakal laki!! take note.. hahaa

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!