Followers

Tuesday, August 24, 2010

perasan bila assigment bergrouping..

apa perasaan korang bila lecture kasi assigment .. buat dalam group.. dan ahli dia .. lecture dah tetapkan.. so nak tak nak rembat jer la..
kalau semua ahli kasi usaha untuk buat benda jadah tuh tak pe la jugak.. takde la sesusah aku nak membebel dekat sini kan..
tapi bende jadi sebaliknya kat aku..
bukan semua macam tu.. agree..
tapi bila dah dapat group yang hanya untuk letak nama kat cover page tanpa ada satu pun binatang haram yang dia buat.. sapa yang tak sakit hati.. kalau ikut hati mau jer aku delete dia dari dalam list .. tapi tak sampai hati pulok..

aku jadi tension... setensen bila kereta aku hilang dari pandangan mata.. aduhai..
wahai kengkawan segrouping.. jom la kita sama2 berganding bahu untuk menbuat report dan segalanya.. aku dah letih nih oiii........

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!