Followers

Monday, August 30, 2010

mangkuk ayun punya mat rempit

weh.. aku tengah layan tutorial solid mechanic yang senang dia tahap jely fish  nih.. de ke patut mat2 rempit yang bawa motor  agak bunyi macam mesin rumput pakcik samat...
brommmmmmmmm.....
kat depan pangsapuri aku nih.. ayoooo...

rasa macam nak campak masuk motor dorang dalam laut selat nun hah..

agak2 kalau nak sambut merdeka tuh bia la dilakukan secara beriman.. lagi2 bulan puasa nih...aku cadangkan.. ko pergilah kat masjid utem.. malam nih ada kiamulai... kan berfaedah tuh.. ataupun kalau x mampu gak.. tolonglah pergi jauh2 bawak motor tuh jauh dari bunga raya nih.. aku tak tahan weh...

aku jengok kat tingkap.. mau usha la pe jenis moto yang maha kuat bunyi dia tuh.. alahai.. rupenye...



kawan aku cakap kat jepun dah letak kat muzium dah..

insaflah wahai warga harapan bangsa!!!

kepada seluruh rakyat tak kira bangsa.. tak kira la bapak ko orang india mak ko orang melayu campur cina ke.. kalau kome sume lahir kat Malaysia...

aku ucapkan SELAMAT HARI MERDEKA...
pika:apsal dari tahun ketahun.. jumlah orang yang kibar jalur gemilang makin bekurang??

















jiwa merdeka tak aku...???.

aku lahir lepas merdeka.. so aku bangga jadi rakyat malaysia...

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!