Followers

Wednesday, August 18, 2010

air kencing orang malaysia lebih tajam dari pisau cukur

kalau aku cakap kat budak 6 tahun kompem aku kene kondem dengan dorang.. mana datangnya air kencing tu tajam..ye x..tak penah ada kecederaan pun bila buang air kencing.. tu kata mereka...tapi..ko percaya ke tak??
percaya lah...
layan dulu gambar-gambar nih...











dah percaya belum nih...
benda nih fakta...
walau kencing orang malaysia nih manis-manis.. tapi tajam dia boleh potong kaki oiii....
cuba lah pergi kat warung mamak tuh.. teh tarik dia memang umphhh lah.. manis dia mak datuk.. haiyakkk...

tajuk entri nih dipetik oleh lecture kelab pidato aku.. petang tadi.. aku loading 2 second tuk paham.. oh.. dalam sungguh maksudnya...


















hehhe... Datuk kasi lecture aku sempat mengsnap gambar beliau...
(abaikan pc itu)


















banyak jugak la pengetahuan bila duduk dalam kelas beliau nih.. yang wajib ada ialah.. setiap kali hampir nak abis kelas.. mesti ada something senamam baru yang dia ajar.. waktu first2 aku masuk.. beliau ajar cara penafasan yang baik... pastu cara mengeliat.. cara melepaskan stress.. oh.. hilang jugak lah lenguh2 seharian di lab hari nih...
aku diana dengan mie.. kena bercakap spontan kat depan.. haiyak.. zaty terselamat!! tak aci!!

pika:esok ada test dinamik.. 
terompah:gelabah pulok time nih la ko nak update ...
pika: (--")

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!