Followers

Saturday, August 28, 2010

cara nak simpan "secret love "...

"aku minat kat sorang mamat nih.. tapi macam mana nak luahkan ... kang cakap kat orang lain.. kene bahan pulok.."
"ishh.. mamat nih macam minat kat aku.. tapi apsal dia blablablabla......"


ini contoh kata2 hati...

eceeehhh....
kalau nak tulis diary.. macam tak releven.. di buat mak ayah baca.. tak pasal2 kene kawin awal 5 tahun.. kene lebel gatal pulok... hehhe..
tak pasal2 kene ceramah tak tentu arah segala.. susah kan...


so.. aku suggest link nih kat korang...

SECRET antara kita~~~




pe kene mengene baby nih dengan cerita diatas...
pika: xde kene mengene.. saje je ketepek kat sini sebab aku rasa terseksa tengok baby comel tuh.. oh mama!! keluarkan baby tuh dari situ... ayoooo









terompah:kalau sapa dah try.. aku simpan rahsia korang... serius.. kalau nak luahkan kata aku pun.. i orait jer..
sebb kawan aku penah cakap.. luahkan perasaan pada orang yang tak dikenali lebih better dri bagitau yang dah kenal tuh.. hehe..

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!