Followers

Friday, May 14, 2010

eksprerasi muka keboringan..


TEMA HARI INI adalah menyelami perasaan keboringan tahap
melampau!!!


dah puas dah aku kemas rumah...
duk depan si toshi.. ngodek2 pe yg de kat internet ni..
layan fb.. tengok sat myspace..(tah pape tah)
ulang berkali-kali adamaya!!
tapi..
aku still BOSAN!!
why?????

so akibat kebosanan .. aku mau ekspresikan muka kebosanan aku..
sebagaimana aku wat time aku meneksprerasikan ketensenan time nak exam ari 2..

seperti biasa.. aku tak mau la nak letak muka sendirikan.. kata kan tengah serabut kebosanan
muka aku kompem la macam tak siap jer rupeyer..
so.. aku mintak bantuan pakcik google..

ok.. nak cakap aku bosan sebab asyik2 ngadap buku jer.. kompem la salah sama sekali..
ye la.. . skrg cuti sem.. buku mana penah lekat kat tgn aku ni...

so aku bosan sebab study !! kompem WRONG!!



aku terasa macam nak pergi vacation kat mana2 sebab nak usir perasaan bosan tahap gaban
ni!!


yang pasti ni bukan gambo aku.. ni sume gmbo dr pakcik google!!
aku kekadang menung sengsorang kat atas katil sambil pikir nak
wat pe ari ni.. sebab aku rasa setiap hari aku wat benda yang sama jer!!

penah sekali dalam duk melanguk xde keje.. aku teringin test power kononyer
nak jadi penulis.. tapi .. urmmmmm....
 x jadi cerita pun.. rupeyer susah gak nak menulis ni!!

de kawan ajak kuar!! sorry geng!! aku tak de duit la...
so akhirnya aku masih disini.. terperap!!


so asyik2 mencari pic yang best2.. meh ni dela sikit pic2 goman2 org tengah bosan!!
layan~~~






alo2.. baby pun leh bosan?? serius comel!!




kurang2 nak layan bosan sambil de kawan di sisi..
bagus jugak!!



hehhe.. aku pun rajin gak membuto time camni..
tapi aku pandai cover...


aku rasa duk umah sengsorang paling membosan kan!!

tapi...
bila aku pikir2kan balik... sebenar nya ada aktiviti yang boleh menyejukkan
hati dan menenangkan perasaan ...


iaitu mendekat kan diri kepada Tuhan!!!


ps: sedang layan piala thomas indo lwn japan!!
harap2 hari ni malaysia main ngn semgat !!
beb!! kalah xpe.. jnji semgt ,skill x menghampakan..
aku harap chong wei menang!!!
=)

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!