Followers

Sunday, May 9, 2010

ucapan~~

semalam semua ibu diraikan oleh semua anak2 diseluruh dunia..
so aku pon nak join sekali lah...

time tengah online tgh2 malm semalam... angah ajak wish..
aku on jer... dalam fb .. message guna henset...
pehhh,,,, individual lagi,,,

so aku pon hantar lah message kat ibu
(padahal ibu ada jer kat dalam bilik 2)

hehhehe....
"selamat hari ibu..ibu...thanks to be my great mom! Im 
always pray 4 ur health... sayang ibu!!"

esok pepagi aku kene kejut dengan ayah!! ajak hantar ibu gi krusus..

"along ko bawak kete gi antar ibu kat jalan tun razak 2"

aku yang dalm mamai ni leh loading... adakah aku dalam mimpi atau ayah
cakap ngn aku betul2 ni??
bia betul?? dah la jalan kat sana slalu jam...hah redah je la..
kata nak bawak kete sem ni... XKIRA!!

aku pon gi la mandi..(cadang x mau mandi.. sejuk.(alasan)he3..
 tapi ayah leh sound...

"long bau ko macam hampeh dah... bek ko gi mandi!!"
"AYAH!!!"

ayah suka macam 2.. xpe2.. nanti aku de point siaplah..
ada ke dia cakap anak yer yang manis 2 gitu??

lepas mandi wangi2..(sewanginyer)padan muke cik shokobutsu aku lumur
ko kat bdn byk2!!!

aku terus peluk ibu!! kiss 22 pipi.. hehhe(wajib)
pastu wish!!he3...

dah habis tugas menghantar....duk lepak2 kat umah...
tetiba message masuk...

"tq very much i love u forever"
sender: mymom..


terharu!!!

ps: sebenarnya nak cite pasal message aku send then ibu balas dengn
ayat touching... 2 jer.,, hehhehe... kesian sapa yg baca.. sorry dear2 semua...

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!