Followers

Monday, September 10, 2012

TALI PINGGANG . LIPAT DUA



baru gua tersedar badan gua makin susut. seingat gua time 3 bulan duduk rumah ni gua takde la pulak diet mogok tak makan. tapi agaknya sebab gua ni pergi kerja 2 bulan macam nak gila sampai makan pun gua ambik ala kadar je sampai ayah gua kata 

"along ni kerja 2 bulan tapi ibarat kerja 4 bulan"
*bunyi cengkerik*

tapi bila selamat je gua jejak melaka. bebudak ni kata gua dah susut. gua jeling cermin. 
oh emm gee!! 

gua tak tau macam mana boleh jadi macam ni. 

seluar jeans dah kene pakai tali pinggang. gua punya letest jeans pun kene pakai woi ! padahal gua beli time pose hari tuh. 

ni kalau pakai baju kurung kain pun pakat lipat dua jugak. 

 
dah . merapu apa entri gua ni. sebenarnya gua nak cakap. 

"alhamdulillah. gua dah kurus. "

gua harap biarlah kurus tu sebab benda positif bukan kerana benda bawa sakit.



No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!