Followers

Wednesday, July 4, 2012

SATU TAHUN

pejam celik rupanya aku dah melayan kerenah si muizz ni setahun . alhamdulillah. 

banyak benda aku belajar sebenarnya. bukan belajar bercinta ja. belajar macam mana nak trust. macam mana nak kawal segala benda dalam kepala. macam mana nak berkomitmen. bagi aku , jangan terlampau negative pasal cinta. kalau kita pandai manage, it will be wonderful moment happen in your life bukan yer benda disaster dalam hidup. ye dak?

dia suka kasi kejutan. setahun ni banyak dah dia belajar pasal aku. aku rasalah. 



 aku memang suka buku. ya. sekarang aku memang layan buku indie. lejen press terutamanya. he give me bayang by nami . yeah! suka ! :)

kendian dia kasi coklat. tau ja aku kalau stress telan benda alah ni. how nice !

memang susah nak cari seorang yang boleh paham apa yang kita tengah fikir, yang tahan kerenah kita bila kta duk stress problem keliling ketiak..  tak pun paling tak time tengah datang bulan. yang boleh buat kita gelak even kita tengah nangis. how i love him so much ! 


kepada seorang abdullah nur muizz... 
thanks sebab faham i. thanks sebab dengar i bebel selama setahun. thanks sebab buat i senyum.. i heart you ! 

jodoh ? amin..

ps: sorry... lagi benda geli2 keluar dekat sini. sapa geli. abaikan. close tab ! dem !
pss : entri kurang kemas. i know. baru balik keje kot ni! sok pagi ot kul 7. kental gila nak tulis jugak entri ni ! :) 


No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!