Followers

Monday, July 9, 2012

AYAH

hari ni genaplah usia ayah empat puluh lapan tahun. tapi pompang kata dia baru lapan belas tahun. hai ayah! anakmu yang sulung ni dah doploh satu tahun dah ! toksah la nak berangan.

kepada ayahku yang sangat disayangi,dicintai,yang comel yang manis..

"selamat hari jadi.. semoga usia yang bertambah ni seiring dengan amal ibadah yang makin cemerlang makin gemilang. moga ayah sihat ceria selalu. moga segala kesulitan yang datang, segala dugaan yang wujud dapat di settlekan dengan baik. amin... "

im always pray for u :)

cerita kaki *nota kaki kang pendek. cerita kaki bole pnjg kan?*

pagi tadi aku bangun tido terus pergi bilik ayah . nak wish la gamaknya. aku nampak ibu jer. cari kat dapur pun tak da. rumah bukan ada sepluh bilik pun. aku pandang ibu.. ibu kasi isyarat mata ke tepi.

rupanya ayah meyorok kat tepi almari ! kantoi buat peace kat aku. memang comel. ayooo...
brekpes pagi ini ayah yang tolong serve tok aku . how nice !

i love u so much ayah !

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!