Followers

Wednesday, May 9, 2012

I'm Fine

dengan kondisi badan yang macam pasang surut. sekejap ok kejap tak.
kepala pening. denyut dia usah nak cerita. memang letih nak tanggungnya.
batuk. serak dia. kerongkong gatal. memang rasa macam nak godok tangan garu.
selesema la paling aku rasa susah gila nak sembuh. bersin tanpa henti. memang Tuhan ja tau seksa nya.

ya. aku tengah exam. maybe stress. maybe perubahan cuaca.

boleh kata dekat seminggu kondisi macam ni.

tak kan nak buat lemah sentiasa. orang pun muak. ya. aku pun muak.

aku guna prinsip konon kental aku. kata jer kat semua aku dah sihat. mudah kan. senyum kan aja.



bukan mudah nak berkata "im fine" dekat orang.sedangkan diri ni lemah longlai.
tak palah awak.. mungkin

Tuhan nak uji kita bagaimana nak sabar,redha dan berserah padaNya. :)


ps: semoga majlis bbq jumaat malam ni berjalan lancar. aminn ..

1 comment:

Qaseh dalia adelia said...

makan ubat .. minum air masak banyak2 .. mandi byk2 ..

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!