Followers

Tuesday, November 15, 2011

TIPS CEMERLANG BILA NAK MENJAWAB PAPER YANG BERUNSURKAN TEORI, HAFALAN SEMATA.

1. jangan dengar lagu waktu membaca
2. jangan layan movie waktu tengah hafal.
3. better duduk dekat kawasan yang sunyi.
4.off line internet.
5. facebook twitter. jangan gatal bertweet, berupdate status. nanti mesti korang tak duduk diam . mesti korang rasa tak tenteram. ye lah. bila update nih mesti terasa macam ada member, secret admirer kot2 komen kan. market lah katakan. ngek!
bedebahkan itu semua woi!!

 *tapi nak release otak lepas dah baca 10 bab. tak salah bukak kejap. kan? kang meroyan plak.
yang ni ketika membaca la.

tapi kalau nak jangka masa panjang. nak tajamkan cara menghafal.
1. makanlah kismis. (gua baru niat nak pegi beli.)
2. amalkan zikir.
3. baca al Quran.
4 dan sebenarnya....




*gua tulis ni sebab esok gua ada paper CCT. paper yang memang totally membaca. gua tak tau la spm da lepas belum paper history. tapi. kepada yang tengah exam macam gua. good luck.

pesan gua. pada yang masih ada mak ayah. before masuk hall, mintak restu dengan dorang. sekurang-kurangnya dua tiga patah ayat dalam message

jangan duk wish good luck kat boyperen ja.

gua tau gua tengah merepek. okbai.

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!