Followers

Sunday, August 7, 2011

kalau dia caring dengan kita. maksudnya?

dia sayang kita la bedah oi..

eh jap tak jugak.

kadang2 orang yang benci ,jeles, nyampah kat kita pun. caring pa kat kita. mesti nak tau ja pasal kita.


kan?

ooc5.jpg

kepada afifah. jaga diri ko .. careless. (--")

ni part ,.. sayang tau tak.. caring. :)

8 comments:

nub said...

betul2 caring. =)

cik pulau said...

errr..
hakikatnya..
dia caring kat kita...tu yg paling penting..^^,

Heidi Shafiq said...

haha.. :D

nur 'afifah :) said...

rindu !:( #okbai !

Alwani Raihan said...

alahai. suka tak suka, benci tak benci caring je semuanya cuma malas je nak tunjuk :D

I've changed my url blog. do visit nd follow back :)

My MiRa said...

kadang2 kita susuah nak bezakan ..bila ade orang tu caring kat kita..kan kan

DuniakuAbstrak said...

caring ada banyak spesis

Qaseh dalia adelia said...

mksdunya dia syg kita..

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!