Followers

Saturday, May 14, 2011

perkara pelik dan tak penah nak terfikir bila sedang mengidam waktu pregnant.



entri aku nih macam aku dah kawin kan.
sila ambik note. aku tak kawin lagi.

ni semua gara2 borak2 dengan technician tempat aku LI sekarang.

antara benda pelik dan tak penah aku nak fikir bakal2 ibu minta.
- karipap berintikan isi ketam. *nasib baik makcik jual karipap baik hati tolong buatkan spesel tuk beliau.
-kek pisang. nampak macam tak pelik. tapi kan jadi tak penah aku nak pikir bila kek pisang yang dalam kek tuh ada seketul pisang,
-makan sabun
- makan beras


kekadang bukan bakal ibu kena alahan tapi jangkit kena kat bakal ayah plak.
de sorang technician kat tempat aku LI tuh time anak pertama. dia tak boleh masuk bilik air. masuk ja. mesti muntah loya. serius haru. bila nak mandi masuk jamban ja.


bukan sengaja dorang nak minta benda bukan2 ..


heh? aku agak mesti ada benda yang lebih xtream dari cerita aku

*gambar kurang kena mengena dengan cerita..

7 comments:

nur 'afifah :) said...

kenapa dato' siti.?

Encik Amman said...

bila dah mengidam macam2 la kan. tapi makan sabun tu betul ke? sabun buku?

IzatyMardziah said...

nnty ble smpi turn ko, share pnglaman ngan aq oke? ;)

cik-terompah said...

pah: sbb aku google image "mengidam" gamba beliau ja kluar.. haha
encik amman: betul beb.. pengalaman org..
zaty: tarak hal. jgn xream2 sdh. ngis laki aku.. lol

Abang Zam said...

kadang2 kalau lelaki yg ngidam, bini tgh pregnant pun boleh tikam atas katil tahu

cik ketawa said...

dlu mase keje part time kat butik,my boss ngidam mkn sabun then die ngidam nk kunyah cili padi...konpem ank kua nnti mlot laser....hahahahahah :D

cik-terompah said...

abang: gilak pa?

cik ketawa: cili? mmg sembelit la lepas tuh.,. mintak jauh la anak ikut gitu.. haru..

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!