Followers

Thursday, February 18, 2010

geram


aku geram + hairan dengan sifat manusia yang bagi aku dah lama hidop di bumi bertuah ni.. hidup kat dunia cosmopolitan lagi bukan yer kat kampung pon(org duk kg pon da advance da skrg ni)pe nak lagi???.. tapi still berfikiran cetek.. mudah terikot2 dengan bisikan jahat orang yang cemburu dengan kesenangan orang... aku harap korang sume puas hati dengan pe yang telah korang lakukan kat ibuku... aku bukan yer nak cakap ibu ku yang betul .. tapi fakta nya memang ibuku tak salah pape pon.. kalau tak ibu yang uruskan semua tu,, ade dorang kesah pasal hal ni?? sume sebenarnya gantung harap kat ibu aku... bila ada suara sumbang setan berdesing kat telinga sorang2 mula la lupa daratan.,. mulut tak boleh nak cover,, cakap main lepas.. kesian ibu,,, dia rasa malu dengan perangai orang yang macam *&$$@^# ni... aku tengok ibu da macam nak menahan air mata time cita benda ni kat aku.. ibu pesan kat aku... kalau ibu xde satu hari nnti jangan ko jadi mcm dorang.. iman 2 mesti kuat kat dada kalau ko nak bersabar tuk berdepan dengan orang yang macam ni.. satu hari nanti,,,

ps.. ibu along doakan agar ibu sentiasa sabar menghadap orang2 yang macam@#$%^*& tu...
psss...

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!