Followers

Tuesday, February 16, 2010

maruah itu milik siapa??

dalam pic ni.. aku rasa kita boleh tafsirkan pic ni dalam banyak maksud..
yang +ve pon leh jadi -ve..
kita pergi dulu dengan orang yang penuh kasih sayang yang tanpa segan silu... bermadu asmara kat tepi jalan... yang mungkin budak2 tadika yang baru balik dari kelas mengaji tertanye2 apakah yang sedang mereka lakukan disitu?? budak yang amat mendalam sifat ingin tahu mereka mestilah inginkan jawapan...mungkin juga mereka juga ingin mencubanya bersama-sama rakan2... huh~~ baru aku tahu mengapa budak2 zaman sekarang lebih advance dari budak2 zaman aku dulu... kerana aksi-aksi ini mereka boleh tengok kat mne2 je... free of change.. x payah nak ajar2... dorang boleh paham sendiri... drama/filem kalau x de aksi2 lebih kurang macam kat atas ni x sah la .. alamatyer x laku la filem/drama dorang...

next... dalam pic ni jugak korang sume kompem leh nnmpak 1 couple yang diseberangnyakan??
time dating duk jauh2... tapi bukan ke kalau ikot yang sebenarnye kene ada orang yang ketiga yang menemani mereka.. maksud aku dik die ke mak ke?? kan??
mane leh duk 22 kat situ??
kompem la setan akan datang mengbisikkan kata2 indah supaya mereka juga terlena dan leka seperti couple di sebelah mereka 2....zaman sekarang ni,, kita x boleh nak cakap yang tudung litup pakai baju jubah jer consider baik... colan bini yang terbaik... no!!
janagn pandang luaran sahaja... tapi selamilah yang sebernarnye..(aku x suh korang selam smpai ke dalam) bahaye tu!!!
tapi.. kenal dulu siapa mereka,,, jangan dikemudian hari kita yang menyesal...

aku bukan ape... aku x cakap yang couple tu salah... x salah ..bialah berpada2...
jangan kita malukan keluarga,, kita hidup kat dunia ni atas ehsan ibu dan ayah kita...
hidup kat dunia ni sekejap sahaja ,, jadi carilah keredhaan nyer...
akhir kata di pagi yang penuh berkobar-kobar ni den nak cakap
SAYANGILAH MARUAH ANDA!!!

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!