Followers

Tuesday, January 13, 2015

DUGAAN

disebabkan masih ada assignment yang kena hantar sebelum selasa pukul 10 pagi, so untuk melunaskan kerja, aku kena ambil gambar sekitar UTeM blablablablaba


so isnin tengah hari tu lepas makan. aku pun gigih lah ke induk sana melalui exit philea resort.


masuk simpang. aku accident. exora makan jalan aku. kereta dia cium kereta aku tanpa rela. 

TANPA RELA. 

huwa! 


sebabkan someone said. ikhlaskan hati,


yeah. im trying to ikhlaskan hati, dan result dia sampai sekarang im still under control. 

btw, Tuhan itu tak kan kasi kita dugaan kalau kita tak mampu kan? dan Tuhan itu maha mengasihani. sebab apa. sebab Dia turunkan dugaan selepas semua paper aku settle. and aku still terpikir what if kalau time accident semalam. petang tu ada paper? mampu ke aku fokus? 

Alhamdulillah. semua selamat. cuma kereta lah. teruk sikit . 


semoga semua dapat disettlekan dengan baik. amin. 


happy holiday semua! cuti sem terakhir kot sebelum konvo. gitooh! 


No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!