Followers

Sunday, January 19, 2014

MAIN GILA -LEJEN PRESS


Finally ! habis jugak aku baca buku main gila by lejen press nih 
sebab kan busy baq hang aku duk hold buku ni and finally waktu sem break nih.
dengan semangat jitu dan kepoyoon nyata. 
sedang aku beratur menunggu giliran nak ambik bantuan khas persekolahan adik aku
settle jugak akhirnya aku baca buku nih sampai habis.

HABIS. 

komen aku. 
sebabkan ini adalah cerpen pendek. so kau boleh buat relax ja nak baca 
sebab tak payah nak tension sangat. setiap cerpen bukan ada sangkut paut pun
and banyak unsur "tak percaya macam itu endingnya" wujud dalam buku ni

kata pun main gila

engkau kene paham. 

cerpen pertama oleh aisa linglung pun kau dah boleh nganga geleng kepala, 
dan tentunya kau tak kan sabar nak baca cerpen ke dua ketiga belas. 

tapi sebabkan aku busy. aku penyabar.

baru sekarang aku habiskan. 

tu pun aku sorok buku ni bawah meja sebab takut aku tergoda pi baca buku ni.

gigih betei aku! 

dan sebabkan semua drama dah based on novel cinta hape hape tuh. so takyah dah beli buku cinta itu. hangpa beli ja buku cengini. mengalkali kan sikit kepala otak memasing yang duk ada asid layan buku kahwin paksa itu.

ok . habis review. 

PS: saja nak kata . budak utem disini baca buku lejen! 

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!