Followers

Sunday, May 5, 2013

MU'IZZ SUDAH 22 TAHUN

punya lah lembab nak umum pru13 nih woi ! argh , dulik lah gua nak tulis pasal cinta gua kejap. 

*iklan*

to my lovely muizz
yang banyak lah bersabar dengan aku.
yang banyak tahan kerenah aku.

*tabahlah muizz!

yang bila aku emo. bila dia tetiba konker twitter. pesbuk. 
yang last aku jugak yang kena mengaku kalah.
yes i know taktik u ! 

to muizz yang *pejam mata sambil taip* hensem, macho, comel, manja, yang suka kasi word word melting dekat aku,
*banyak sebenarnya nak puji maleh nak type je sebnarnya nih* 

HAPPY BIRTHDAY sayang oi! 

dengan ucapan 

tingkatkan lagi keteguhan iman 
awalkan solat. 
rajin rajin kan belajar tuh.
dengar kata ibu ayah 
baca al quran selalu...
jangan pernah give up! 
jangan malas malas!

paling penting 

sila sayang i lebih.

sebab

i heart you ! 

nah hadiah satu gambor !


ps : sempena besday awok. kita jadikan gambo nih DP avatar k. muah! 

pss: punya tak romantik aku. 

hey 
untuk yang ke seratus lima puluh billion...
aku punya romantik 
muizz sorang ja boleh rasa..

kahkahkahkah! 

1 comment:

Mek Onie said...

selamat hari lahir utk kesayangan awak tu,hihi....... :D

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!