Followers

Thursday, March 28, 2013

TERFAKTAB 3

sekarang zaman orang baca buku indie. macam lejen press, buku fixi, terfaktabmedia, dubook dan lelain.

nampak engko sungguh up to date. well done ! 


aku rasa sejak terfaktab satu baru release. aku dah rasa jatuh suka dah.


dulu punya lah payah nak dapat buku buku indie nih. sebagai seorang yang pemalas nak beli online. so aku harap belas kasihan mereka untuk buat tour kat memana.


harapan.


one day. muizz kasi aku hadiah. engko baca kat sini. malas nak ulang. kahkahkah . 


*aku edit entri tuh. macam haram ja letak gambo sendiri.


ok sambung.


and terfaktab 3 dia dengan rela hati kasi ke aku! yes! 


siap balutkan lagi! ohyeah!


so baucer aku bole beli kat buku len. 


thanks awak! 


dengan ucapan. 


jangan memain dengan guwa. 

guwa heart lu. 




No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!