Followers

Sunday, January 27, 2013

RAGAM PEREMPUAN

hai lelaki semuanya.

pernah rasa tertekan dengan perangai perempuan yang penuh dengan memacam ragam? 

pernah.
selalu. 
berghhh. bosan tahu?
menyampah.

memang pun. tapi oh kamon! 
sabar lah sikit.

bagi aku perempuan ini cuma nak perhatian saja.

nak uji. sampai mana tahap awak semua boleh layan kerenah mereka.



rasa fed up kekadang?

anda semua akan fedup kalau tetiap hari dia buat perangai la.

aku pun sebagai perempuan pun aci boleh fed up. tahu.

tapi kan awak semua. dah sayang kan? so fahami lah. cuba jangan kasi dia ada point nak buat perangai cengitu cengini.

perangai yang aku maksudkan macam mengajuk ka. bebel tak pasal. diam tetiba ka. yang sampai awak semua pun tak faham kenapa perlu nak semua tuh. padahal setengah jam tadi elok je gelak ketawa kan? macam no point. key point dia. sabar. sabar. 

lagi satu. tanya dulu. jangan awak ikutkan perangai dia. dia mngajuk awak mengajuk. haram tak boleh selesai. kalau cengitu. ego la yang berkuasa. tak gitu?

kalau perangai extream macam melayan lelaki tak tentu hala. curang. itu bukan bebiasa. itu kalau awak kata awak nak sabar lagi. awak bodoh. tinggalkan dia. 



1 comment:

.fariizza. said...

dalam kata lain, kena saling faham lah kan :)

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!