Followers

Thursday, August 16, 2012

PENDAM

aku ni kekadang bila datang nak kasi nasihat dekat orang aku suka suruh dia luahkan segala yang terpendam. bagi ja tau apa masalah. everything will be ok kalau engko luahkan segalanya. hati ko akan rasa ringan kemudiannya.

mudah kan nak nasihat orang? tapi tak mudah nak buat , kan?

yes. setelah di amati oleh aku sendiri. aku juga seorang pemendam perasaan. sangat memendam. sampai satu tahap kekadang aku boleh tertipu dengan diri sendiri. kekadang menipu diri sendiri agar segala yang aku rasa tu boleh diabaikan . *hebat jugak aku ni*


engko ingat mudah ke nak luahkan. sebab kekadang bila aku monolog sendiri pun aku rasa susah nak luahkan. ego dengan diri sendiri. woi ! ini sumpah kritikal. 

aku nak nangis. nak sangat. tapi susah babun nak keluar tetiba.  celaka betei!

kan bagus kalau apa yang aku pendam selama ni boleh ja melalui sistem macam kumbahan tu.. lepas engko pendam kendian dah rasa macam tak guna ja terus keluar jadi taik kendian masuk ke loji. lepas tu ko dah tak tau dah taik tu ke mana. sama macam perasaan yang terpendam tu. hanyut hilang terus. serius indah gila aman bahagia hati aku ni. 

ps: "konon kental" tu memang sesuai dengan aku. sangat! 

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!