Followers

Saturday, January 14, 2012

random question

sahabat gua ada bertanya pada gua pada suatu hari .



sahabat gua : kalau lu tengah kapel2 ni kan. satu hari lu rasa lu bertepuk sebelah tangan. apa lu nak buat ?

gua: maksud lu time dah kapel la. bukan zaman usha2?? kapel dah kan ?

sahabat gua : ye la..

gua: mungkin dia bukan jodoh gua. mungkin jugak Tuhan nak duga gua. mana tau.

"hati kita Tuhan yang pegang".
kita rasa sayang bila Tuhan yang wujudkan rasa itu. dan dengan kehendak- Nya sayang itu boleh hilang bila-bila masa saja jika Dia kehendak.


3 comments:

Aishah Jahirah said...

kena redha walau frust...;p

**::CIKNUURUL::** said...

tersama lak soalan dgn kwn cik terompah,huhu..tp tekadkan hati kalau dah mula ada perasaan,.kadang2 syaitan nk memporakperandakan kasih sayang sesama manusia..ikhlas, redha dan sabar kunci semua tu..hehe

A'IM said...

tabah :)

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!