Followers

Monday, December 12, 2011

pegang watak curang dalam mimpi sendiri


dah dua kali gua mimpi macam tu . kalau makcik yang minat cita drama melayu. pasti watak curang yang gua bawak dalam mimpi gua akan dikecam hebat.
gua pun rasa gua kejam gila dalam mimpi tu. malangnya mimpi tu tak penah nak habis. gua tak tau pe kesudahan mimpi gua. tergantung.

nasib baik mimpi. jangan jadi dekat dunia realiti sudah lah. haru !

8 comments:

Dina Ifhami said...

hahaha . sme lah . dina pom prnah mmpi mcm tu . naseb baek mimpi jee . jgn jd kenyataan sudahhh . haha

ShakRoil ewAnT said...

huish! watak curang? boleh memiliki pelakon muda terbaik neyh! hehe..

Jom melawat disini juga ---> http://shakroil.blogspot.com

zaty said...

mimpi?huuu.jgn realiti sudahh ye :)

syakirah izwanie said...

Haha :> Mimpi memang cenggitu. Tak pernah habis. Tergantung tak bertali. Hikhik :D

Eena Arrina said...

hhahaa..tkot jugak mimpi cmtu..saborr je la :P

laskar pelangi said...

fuhhh! takut wehkalau mimpi camtu =D


lama siot tak melepak kat sini! amacam cik terompahhhhhhh!sihat?

My MiRa said...

heheh mesti dapat banyak tips curang dalam mimpi tu kan?

Teenager Housemaid said...

nasib baik ianya mimpi..:)
hehehe
kalau tak..memang haru..lebih2 lagi kalau dgn lipstik merah tu..:D

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!