Followers

Thursday, September 6, 2012

HADIAH BUAT YANG TERISTIMEWA



since aku baru ja sambut birthday aku. tak salah kalau akal aku tetiba datang idea nak menaip pasal hadiah.

aku tau ramai ja google pasal

"hadiah yang sesuai untuk kekasih " "hadiah apa untuk ibu" "hadiah yang sesuai untuk lelaki" tak pun untuk perempuan ? kan?

tu tahap buntu dah!

bagi aku kalau nak kasi hadiah biarlah benda yang jadi kesukaan dia. jangan la terlalu tipikal. macam dalam internet cakap kalau kasi bunga dekat awek nampak romantik gila . padahal awek tuh alah la gila dengan bunga. guane?

so biarlah simple ja. tapi bermakna.

macam buku. gua suka buku. kendian lu kasi buku. tak buat gua terharu.
tapi kalau lu kasi buku kat awek lu yang tak suka buku. kejadah dia?

tu la satu point penting yang perlu awak semua tak kira la nak kasi siapa pun. yang penting ikhlas. bukan paksaan. tahu?

yang paksa merengek minta cokelat tu. ko kasi ja cokelat doplohsen. kompem diam dia.


No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!