Followers

Thursday, September 6, 2012

DUA PULUH SATU TAHUN . LAYAK MENGUNDI

tanggal satu hari bulan sembilan tahun ini.. dengan rasminya aku sudah diketegorikan layak mengundi.

geleng kepala.
ah. abaikan benda politik . taknak cerita pun .
----------------------------
"happy birthday to me" !!

bahagiakan? bersyukur sangat.masih bernyawa. masih boleh tersenyum. masih sihat. masih ada orang sayang.
terima kasih yaAllah.

hadiah? hehehe. gua pun dapat hadiah uolls!

beberapa bulan lepas . aku sesaja ja buat lawak dengan ibu.

" besday along nanti kalau ibu kasi seset body shop punya minyak wangi tu ok gak kan bu"

then that day ! guess what !


terjerit gua! terharu ! thanks ibu ! thanks ibu ayah sebab susah payah jaga along. kandung along sembilan bulan.belai didik sampai dah besar panjang boleh bawak keta. -.- nasib baik along pesen tak nakal kan? haish haish

---------------------------------
then dulu aku ingat lagi *tapi dia ni kata dia tak ingat. ye la tuh . err

aku kata " macam nak beli buku murtad tu la. orang sume cakap best"
dia kata " buku apa? buku apa?"
aku kata " takde pe la. kang tak memasal u pegi beli . abaikan. u tu bukan boleh duga "

then semalam.


haaaaa. sebatalion chocolate, biskut chip, cd kopi , novel hilang dan novel MURTAD uollls!

again. speechless. dia suka betul buat aku macam ni.  terharu lagi.
 senyum. senyum lagi.


yes. i love both of u. :)

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!