Followers

Friday, September 21, 2012

BULAN SEPTEMBER



bulan ni aku belajar banyak benda . pengajaran. muhasabah diri.

macam mana nak tenangkan hati nak hadap benda yang sukar, yang tak pernah terpikir dekat kepala ni pun yang  it happen to me!
hey ! aku dengar member aku cita ja. now jadi dekat aku? what the?? -.-

benda dah jadi. boleh patah balik? macam kelakar boleh patah balik .

solution. hadapkan aja cerita hidup tu. jadi kan pengajaran.
gaya macam mudah kan? tapi.... diri sendiri sama Tuhan je paham macam mana gaya nak "hadapkan saja" .


lagi satu pasal nak buat keputusan. sumpah aku tak tau la kenapa aku dilema sangat! maybe terbawak masalah yang dekat atas kot. so bila nak buat keputusan, jawapan tu seakan terapung apung macam tu aja. tak tau nak capai yang mana. paham ?

kesudahan. bila datang masa nak buat keputusan. aku pejam mata. pikir. dengar apa kata hati terakhir kendian, decide.

aku harap semua benda ada hikmah. pada aku. pada dia. pada sesapa.

#np wake me up when september ends



No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!