Followers

Wednesday, July 25, 2012

MALAYSIA VS ARSENAL 24HB JULAI 2012

"tiket jatuh dari langit" - fizzy



entah kenapa . tak pernah pikir pun nak pergi malam tadi. tapi sebab kan dapat tiket free.. adik-adik gua dah kemain semangat nak gi memeriahkan stadium. padahal sorang budak chelsea sorang man u..

so far bagi gua. kalau la korang kata arsenal tak turunkan player kuat dorang tapi still tak kan la quality pemain dorang yang lain saing-saing malaysia kan. so im proud to be malaysian. eceh !
malaysia 1- 2 arsenal.

lagi bangga semalam bila mana orang bukan dari malaysia.. sarung jersey malaysia . oh mai ! jiwa gua mengeletar. senyum.

agaknya cengitu la gaya warga negeri arsenal, man u bila mana orang dari tah mana-mana sarung jersey kelab negeri dorang.

tah bila tah kot orang man u ka liverpool ka nak sarung jersey kelate nismilan. berjiwa !

malaysia main dengan baik semalam.. so berbaloi la gua jadi guider adik-adik gua semalam.

special thanks to fizzy sebab aci datang join the club budak kecik. heeee :')

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!