Followers

Tuesday, July 17, 2012

JURUTOL 4 : admirer

pernah admirer orang?

admirer adalah satu perasaan suci . er? =.="



aku kalau admirer orang biarlah orang tu tak tau langsung aku tengah dok usha feeling-feeling gedik pasal dia. sebab apa? sebab it call admirer maaa...
once dia dah tau.. secara kencangnya perasaan feeling gedik tu akan hilang ! betui woih . dah tak dak rasa nikmat . sebab tu bukan silent admirer dah . gaya tu dah macam u move to another step. takmo ! =.=

time aku kerja ni. kalau shif pagi even aku duk lorong mana ja. mesti jumpa seorang ni. dia tak pernah nak kasi duit yang tepat . means tol tu harga singgit tiga. tapi dia suka kasi 2 hinggit soploh hinggit.
why aku admirer dia? sebab dia senyum dengan rambut dia sangat sweet . kihkih

hayun kan? tapi aku dah nak berhenti pun. shif pagi pun da takda lagi. so berakhir la feeling gedik poyo tuh. bye2 mr admirer sebulan !

ps: aku dah cita dulu kat muiz.

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!