Followers

Friday, August 10, 2012

DIA SUKA AKU?

pernah rasa tak bila ko duduk dalam satu environment yang baru berjumpa dengan orang yang baru, dalam pada ko nak sesuaikan diri ko dengan orang keliling.. ya diakui ko seorang yang peramah ceria sentiasa. mana lah kenal erti sombong. ko layankan aja gelak borak orang..sudah tentu ko juga ada rakan kerja laki ? ye idak? 
ini kisah dia



"weh . ko free bila? jom keluar dengan aku"
"dengan ko je? dorang tak ajak?"
"ko je la"
"hahahha.. kelakar lah ko ni"
diam lelaki tu. tension kot.
gagal.

"aku dalam hati. kot ye buat la homework sikit pasal aku. dah berlaki ke? rumah dekat mana? memasal tetiba ajak keluar? desperate ke pe? tak sampai sebulan nak ajak keluar"

ya orang kata gagal sekali tak bermakna gagal selamanya. ye idak?

"weh ! nak nombor fon ko boleh?"
"huh? nak buat apa? kita kan tengah busy mana la de masa nak mengtelepon bagai "
"ala nanti kalau free boleh la call ke text2 ke? boleh?"
"err ko pergi minta no telefon sharifah dulu kendian kalau dapat no dia baru ko boleh dapat no aku."
"alaaaaa... si sharifah tuh garang la.. apsal pulak macam tu?"
"ikut ko laaa..."

esok nya si sharifah soal siasat aku pasal lelaki ini. aku tau si sharifah amat pakar dalam bab "kene paksa terus terang" 
dalam hati aku. pantas betei si lelaki ni pergi minta nombor telefon dekat si sharifah ni. kagum kejap aku. -.-"
kendiannya untuk mendapat kan no telefon sharifah lelaki itu terpaksa berterus terang dengan beliau. kenapa nak nombor beliau?

"sebab aku suka dia kendian aku nak kenal dia dengan lebih dekat . so boleh tak nak no ni?"
"eh cop ! bukan dia ni dah de pakwe ke?"

kerut muka lelaki itu. hampa. kecewa. frust .

kesimpulan. do some research pasal perempuan yang engko nak tackle. jangan main masuk ja. mana tau dia tu dah ada yang punya. meletihkan perasaan jiwa raga engko je nanti.

ini kisah tidak benar. 

 







3 comments:

Unknown said...

pergh,
kak pah ade peminat~..
yg kat twitter 2 ke???
ahahah

Unknown said...

pergh,
kak pah ade peminat~..
yg kat twitter 2 ke???
ahahah

cik-terompah said...

bukan bukan bukan !!!

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!