Followers

Monday, November 8, 2010

exam oh exam













masuk hari ini.. aku dah habis 2 paper.. dua dua 3 kredit.. memang lepas beban jugak la.. tapi banyak lagi paper yang menanti.. esok ada lagi.. paper pembangunan sosio ekonomi malaysia(psem).. paper nih memang wajib  membaca.. cerita pasal malaysia.. berat gak la..dibuat cerita sejarah asal kenya??? menangis aku..ada 13 chapter.. baru habis 9 chapter.. sempat ke?? aisshhh...
nasib baik paper ni objective .. bulat2.. agak2 lost tak ingat .. baling dadu la gamaknya.. haiyak!! pika!! semangat!!

sejak start exam nih.. aku payah benar nak tidur.. tidur rasa macam tidur ayam.. aisehh.. gini gila tertekan...


















tadi dapat message dengan mak aku.. dia tanya pasal raya haji.. mula2 suruh balik kl.. tapi last minute dia nak datang sini pulok.. nak raya kat sini .. SUKA!!!

*hari ni ibu mc.. demam katanya.. aku doa.. ibu cepat sembuh.. amin....

tinggal
psem
thermodynamic
solid mechanic
mathematic enggineering...

CUTI SEM...

opss.. lupa.. siapkan resume dan cover letter.. nex sem aku latihan indstri!! hahaha

3 comments:

RozectLyantie said...

salam..
gd luck utk exam yg tinggal tu
dan semoga ur mum cpt sembuh

cik-terompah said...

salam...
thanks... doakanyek..
amin... minta2 ibu sembuh.. risau!!

Kuwe said...

berapa paper lagi?

jadual semua macam lahanat ja sem ni. semua nak rushing. padahal dah pakai 3 venue.

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!