Followers

Wednesday, November 24, 2010

award!!

 aku dapat award~~ oh.. yeke? haha.. tipu la.. tapi betul la.. hahaa
nih entri yang ke 300.. baru dapat award.. cet..

so kene jawab soklan kan?? 

I'm Sorry.. I Love You di mata anda?
suka cite touching2.. pasal love2.. kihkih2...

 nama blog anda dan kenapa anda letak nama itu?
nur shafiqa sha... sebab tu nama aku kan..
  
nama url blog anda dan kenapa anda letak nama itu
http://brokenterompah.blogspot.com/
nama belog ni ada kisah disebaliknya.. lagipun member yang letak nama ni..

✿ kaedah dalam penulisan blog anda?
aku suka ...suka hati... 

✿ apa perasaan anda apabila melihat blog orang lain cantik, sedangkan anda tidak?
wah... aku tersuka.. jadik ak tinggalkan msg kat shout box die.. ckp.. peh.. gilak cantek belog ko!!

 bila blog anda diwujudkan?
akhir tahun lepas...

✿ siapakah orang pertama yang jadi follower anda?
 tag 5 orang untuk menerima award ini:

iffah
fafau


sebab byk sgt blog yang best.. tapi aku nak tag 2 je .. bole...

*lagi satu.. kepada fau ngn pah.. sila tukar url aku kat soklan petama...

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!