Followers

Wednesday, September 1, 2010

mode nak balik raya berbeza tahun ni..

aku rasa kalau tahun sebelum nih.. time tengah di ambang cuti raya.. aku dah buat list apa yang nak dibawak balik semuanya settle...pasang lagu raya kuat2.. sambil nyanyi dalam jamban.. gelak2 pikir pasal kueh raya.. berangan macam dah ada kat kampung... tapi kali nih perasaan tu kurang menyerlah la pulok.. al maklumlah.. hari nak balik tuh tersesatnya satu even besar iaitu TEST SOLID MECHANIC... ayoooo... seminggu asyik mengadap wajah en solid nih.. meragam mata aku nih...



xpe.. demi nak enjoy time raya aku pujuk balik otak dan mata aku ni yang manja taik kambing nih supaya kasi speed sikit...














hahahha... ni je sesatu gambar yang terambil oleh sape tah.. yang kononnya aku sedang tekun mengiler..
aishhh...
aci tak?? kira motif gamabr nih mengambarkan aku tengah tekun kali nih...

berita happy time dinamik semalam.. kelas petang jumaat dibatalkan..so boleh balik umah before berbuka la.. tapi malangnya en syukri kasi buah tangan tuk  kami bawa balik raya.. ASSIGMENT weh!! ok.. masuk list remainder cik pika yer..
so konklusi yer.. raya tahun nih mengadap assigment yang bertimbun.. x enjoy jugak al gamaknya..
dah semua lecture baik hati kirim buah tanagn kan... tak ambik kang dosa.. hahahah..

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!