Followers

Thursday, March 25, 2010

sabar

aku dah lama sabar dengan hal minah ni... sory la ,, aku tak mau nak kasi detail pasal beliau..tak kan nak aibkan beliau.. even beliau bukan seagama dengan aku tapi.. sebagai umat islam aku rasa agak tidak sopan kalau kita belaku begitu dengan mereka.. puas aku sabar,, tapi kadang2 sikap berdiam diri ni boleh memakan diri.. kita pula yang rasa pedih nya.. sedangkan beliau masih dengan sikap beliau tyang menyakitkan hati.. aku sebenarnya tak ler terhengeh2 dengan beliau... tapi sebagai seorang yang de hati aku tak mau la benda ni belarutan..3 taun beb nak tengok muka beliau!!! kalau ikut islam.. tak bertegur sapa.. benci membenci ni memang Allah tak suka.. aku takut aku berdosa dengan hal ni.. dia bukan islam hak pi dia la.. bukan yer beliau tau ape pon.. tapi aku...
nasib baik kawan2 yang lain sentiasa kasi aku semangat...
si pah ckp: bia la ngn *&^@# tu...jgn pikir byk
dira:pikir pisitif ..

arghhh masalah yer boleh ke aku tahan dan sentiasa berfikiran positif kalau benda ni sentiasa menghimpit hati dan perasaan aku???

ps:jangan pernah simpan perasaan benci.. kerana benci ibarat penyakit yang akan menular ke seluruh tubuh.. dan amat susah untuk diubati...

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!