Followers

Saturday, March 13, 2010

air yang di cincang tidak akan putus



"air yang di cincang tidak akan putus".. kenapa tetiba jer ak nak story pasal ni??

sebab yer.. baru semalam kejadian ni berlaku kat aku... abang(dik aku) die ngajuk dengan aku sebab xnk temnkan dia pergi beli nasi ayam kat pasar malam,, dia punye ngajuk perhhhhh... sampai ke malam,,, sampai satu tahap dia cakap kat aku,,,

"kalau ko x balik rumah lagi bagus la, xde wat abg nangis"(cakap sambil kesat air mata kat baju)

agak terasa la,,, (T_T) time dia cakap tu kitaorang suma de dalam kete nak gi tesco... tetiba jer dia membebel.. aku sebenarnye da lupa da pasal kes xnak follow die gi li nasi ayam 2,,, pelik gak la dia cakap cam2 sebenarnye,,,, then aku tanye la angah..

"oit,, ahal abang 2?"(muke kerut2)

"eee ko ni... ni sume pasal kes ko tak nak teman die gi li nasi ayam la ni"

"oooo... ingat kan pe tadi.." ceh~~

pastu... setiba jer kat tesco.. de la kat luar tu kedai jual henset ...tetiba jer dia tarik tangan aku..

"long jom kita tengok henset kat kedai tu"

dalam hati(aik... da baik da ke??)

aku pon layan jer la.... dia cakap dia nak beli satu... ish2 kecik2 lagi da nak pakai henset.. aku dulu guna publicfon jer...camne la dak zaman sekarang jadi terlampau advance dari kita...

aku garu kepala...

konklusi yer... walau macam mane la kita marah kat adik @akak@abang kita.. tapi kalau darah yang mengalir tu adalah darah yang sama, hati kita tidak akan sanggup untuk membenci.. cukup2 la marah2 sayang ...ngajuk2 manja,,, itu adalah lumrah manusia...

benci,,hasad.. tu semua adalah racun hati.. jangan pulak kita dijangkiti kerna susah betul penyakit ni untuk diubati...malah makin melarat...





ps:zaty cakap..

"memang de pepatah'air yang dicincang tak akan putus'

tapi kalau bil air tak bayar.. macam mane...

bukan ke akan putus talian air tu???"

pieqa:(garu kepala).
psss: ape kene mengena gmbr diatas ngn cerita kau ni???
pe motif aku letak pic tu??
pieqa:xde motif.. jus baby tu comey.. macam dik beradik,,,pastu de water yang lambgkan pepatah yg di topickan.. huhuhuhuhu...
camtu bole ke???

No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!